Zasady zapisów na wizytę

ZASADY ZAPISU NA WIZYTY AMBULATORYJNE I DOMOWE

Mając na względzie poprawę jakości usług Przychodni oraz satysfakcję pacjentów przedstawiamy Państwu

zasady obowiązujące w NZOZ NASZE ZDROWIE:

1. Proces udzielania świadczeń zdrowotnych rozpoczyna się w Rejestracji, gdzie pacjenci zgłaszają się w celu umówienia wizyty u lekarza, pielęgniarki, położnej.

2. Rejestracja pacjentów odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 17.00
na podstawie zgłoszenia:

3. Podczas rejestracji w każdej dostępnej formie tj. telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem
członków rodziny lub osób trzecich, e-mail, w pierwszej kolejności proponowany jest najbliższy
wolny termin (dzień oraz przewidywana godzina) realizacji świadczenia zdrowotnego.

4. Po zarejestrowaniu się do lekarza, pacjent w umówionym dniu i wyznaczonej godzinie zgłasza się
do przyjęcia we wskazanym gabinecie lekarskim.

5. Ustalona godzina wizyty jest jedynie godziną orientacyjną. Ostateczna godzina przyjęcia zależy
od ilości i czasu trwania poprzedzających wizyt, co wynika z indywidualnych potrzeb każdego
pacjenta, dlatego w przypadku przesunięcia godziny przyjęć o kolejności wejścia do gabinetu
decyduje kolejność zapisu.

6. W uzasadnionych przypadkach świadczenia mogą być udzielane w domu lub innym miejscu pobytu
pacjenta.

7. Wizyty domowe realizowane są codziennie wg grafiku pracy lekarzy. O wskazaniach do wizyty
domowej decyduje lekarz. Wizyty domowe do osób obłożnie chorych można zgłaszać codziennie
telefonicznie lub za pośrednictwem innej osoby w Rejestracji w godzinach 08.00 – 12.00. W stanach
nagłych należy wezwać służby ratunkowe tel. 999 lub 112

8. Świadczenia zdrowotne udzielane będą w miarę możliwości w dniu zgłoszenia lub w innym terminie
uzgodnionym z pacjentem, według ustalonej kolejności, w dniach i godzinach ich udzielania.

9. Podczas jednej, wcześniej umówionej wizyty, nie mogą być załatwiane sprawy innych członków
rodziny. Wymaga to wcześniejszego zgłoszenia w rejestracji. Lekarz nie może przyjąć pacjenta bez
wcześniejszej rejestracji w systemie informatycznym.

10. Teleporady udzielane są pod numerem telefonu 86 275 53 79 w godzinach 12.00 – 14.00.

11. Szczepienia i bilanse małych dzieci odbywają się codziennie w godzinach 08.00 – 13.00 oraz 15.00 – 17.00
po wcześniejszym umówieniu się w Rejestracji. Przed wizytą lekarza pielęgniarka dokonuje pomiarów
dziecka i przeprowadza testy przesiewowe.

12. W stanach nagłych, schorzeniach ostrych i nagłych zachorowaniach, a także w innych stanach
wymagających pilnej interwencji, gdy wymaga tego stan pacjenta, porada udzielana jest w dniu
zgłoszenia.

13. Pacjenci nieumówieni, a wymagający porady lekarskiej w danym dniu, będą przyjęci przez lekarza
wskazanego w Rejestracji. W pierwszej kolejności przyjmowani są pacjenci umówieni na konkretne
godziny.

14. NZOZ NASZE ZDROWIE nie może odmówić udzielania świadczenia zdrowotnego osobie, która
potrzebuje natychmiastowego udzielania takiego świadczenia, ze względu na zagrożenie zdrowia
lub życia. W stanach nagłych świadczenia zdrowotne są udzielane niezwłocznie, niezależnie od kolejki
oczekujących.

15. Po godz. 17.00 nie będą przyjmowani pacjenci nieumówieni.
W godzinach 18.00 – 08.00 funkcję Podstawowej Opieki Zdrowotnej przejmuje Nocna i Świąteczna
Opieka Zdrowotna.

Skip to content